Kahvikuppi tarjoaa monenlaista sisältöä

2.10.2015 10:24Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Huhtamäen kupissa on lämpösensitiivinen etiketti, jonka avulla voi tarjota digitaalista sisältöä.
Huhtamäen kupissa on lämpösensitiivinen etiketti, jonka avulla voi tarjota digitaalista sisältöä.

ABC:n myymälöiden take away -kahvikuppi tarjoaa lokakuussa myös digitaalista sisältöä. Nelonen Median Ruutu+ -palvelun koodin saa lokakuussa kupin kyljestä viideltätoista ABC-asemalta. Innovatiivisen kupin ovat kehittäneet Huhtamäki ja startup-yritys Magic Add.

ABC-ketjun kahviloissa juodaan melkein puoli miljoonaa kupillista kahvia viikossa. ABC:n take away -kupin kyljessä olevalla koodilla pääsee katselemaan Ruudun ohjelmatarjontaa kahden kuukauden ajan.

Digitaalisen take away -konseptin on kehittänyt yhdessä pakkausvalmistajan Huhtamäen kanssa suomalainen startup-yritys Magic Add, joka tuottaa kampanjan mahdollistavan taustajärjestelmän. Kupissa on lämpösensitiivinen etiketti, joka mahdollistaa digitaalisen sisällön liittämisen kuppiin. Kun siihen kaadetaan kahvia, viestin sisältö tulee näkyviin.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone