Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Hartwallin harmaa juoma voitti Grand Effien

14.2.2022 08:06Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Bob the Robotin Hartwallille toteuttama Suomen kansallisjuoma -kampanja voitti Effie Awards Finland 2021 -kilpailun Grand Effien. Kuva: Effie Finland.

Bob the Robotin Hartwallille toteuttama Suomen kansallisjuoma -kampanja voitti Effie Awards Finland 2021 -kilpailun Grand Effien sekä kultaa erikoissarjassa Strateginen markkinointi. IVALO Creative Agency voitti kilpailussa kaksi kultaa ja hopean.

Tuomaristo vaikuttui tiedotteen mukaa siitä, kuinka ”koko kansan vihaamasta harmaasta vuodenajasta luotiin voimavara, jolla luodaan brändille arvoa kerta toisensa jälkeen”. Kampanjan toteuttivat Hartwall Oy & Bob the Robot Oy, Miltton, Cocoa Media Productions, Lataamo Group ja Dagmar.

IVALO Creative Agencyn Bed Peace -vastuullisuuskampanja Finlaysonille vei yhteensä kaksi kultaa ja yhden hopean. Kampanjan toteuttivat Finlayson & IVALO Creative Agency, Miltton Oy, Content Corner, Toinen PHD ja Simelius&Simelius.

– Tämän vuoden Effiessä nähtiin monipuolinen katsaus kotimaiseen markkinoinnin tekemiseen. Huomattavaa oli, miten monikanavaisesti ja luovasti kilpailutöissä oli hyödynnetty eri kanavia sekä tapoja tehdä markkinointia, luonnehtii Marketing Finlandin toimitusjohtaja Riikka-Maria Lemminki.

Kilpailussa palkittiin tuloksellista markkinointia yhteensä neljällä kultaisella, neljällä hopealla ja neljällä pronssisella Effie Awardsilla. Kilpailun järjestää
Suomessa Marketing Finland yhteistyössä Sanoman kanssa. Kaikki voittaneet työt löytyvät täältä.

IVALO Creative Agencyn Bed Peace -vastuullisuuskampanja Finlaysonille vei yhteensä kaksi kultaa ja yhden hopean. Kuva: Effie Finland.
Share: