Grano toteutti ilmeuudistuksen K-Raudalle

22.9.2017 10:06Uutiset » Tuotteet ja palvelut
K-Rauta Vantaanportti. Kuva: Grano.

K-Raudat saivat uuden ilmeen, kun Keskon rautakauppaketjut K-Rauta ja Rautia muodostivat keväällä uuden K-Rauta-ketjun. Grano toteutti valtavan urakan ilmeen jalkauttamisessa ketjun myymälöihin.

Yksi uudistuksen keskeisimmistä tavoitteista oli pyrkimys saumattomaan asiakaskokemukseen digitaalisten palveluiden sekä kivijalkamyymälöiden kesken. Tavoitteen saavuttaminen edellytti uuden ilmeen jalkauttamisen myymälöihin ympäri Suomen.

Keskon tavoitteena oli, että uusissa K-Raudoissa sekä kuluttajat että yritysasiakkaat palvellaan ammattitaitoisesti heidän omista lähtökohdistaan. Uuteen K-Rauta-ketjuun tuodaan yritysasiakkaiden tarpeita paremmin vastaavat valikoimat ja palvelut. Rakennus- tai remontointiprojektia tekevälle asiakkaalle on suunniteltu uudistuksia palveluun sekä myymälän toiminnassa että digitaalisissa palveluissa.

Kesko pyrki digitaalisten palveluiden ja kivijalkamyymälöiden kesken saumattomaan asiakaskokemukseen. Asiakkaiden unelmointia ja suunnittelua palvelevat erilaiset digitaaliset suunnitteluohjelmat, jotka helpottavat asiointia kaupassa ja verkossa.

Ilmeen jalkauttaminen yhteensä 139 myymälään oli valtava urakka. Asentajia oli joka viikko kentällä yhtä aikaa lähes 40 kappaletta. Granon omistama, valo- ja ulkomainoksiin erikoistunut Neon 2, oli vahvasti mukana projektissa. Projektipäällikkö Marko Tapanisen mukaan projekti sujui hyvin:

– Kartoitus ja tuotannon valmistelut aloitettiin jo joulukuussa. Tammikuun ja maaliskuun välisenä aikana kartoitimme, valmistimme ja asensimme kaikki valomainokset, sisämiljööt sekä ikkunateippaukset.

 

 

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone