Grano lanseerasi lattiatarrakampanjan nopeasti

30.3.2020 11:51Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Suojalaseja asennetaan nyt kiireellä kauppoihin. Kuva: Grano.

Grano Diesel on ideoinut ja lanseerannut pikavauhtia Hajurako-kampanjan, jossa tarjotaan yrityksille staattista lattiatarraa. Tarrassa muistutetaan pitämään kahden metrin etäisyys muihin ihmisiin, kun liikkuu kodin ulkopuolella. Grano tarjoaa myös suojalaseja kauppoihin ja asiakaspalvelupisteisiin.

– Viime lauantaina keksittiin idea ja maanantaina meillä oli domain, verkkosivu www.hajurako.fi ja valtakunnallinen suorakampanja liikkeellä, kertoo Grano Dieselin toimitusjohtaja Marko Toivonen.

Toivosen mukaan kampanjan ideana on luoda turvallisuuden tunnetta ja tiedottaa ”hajuraon” pitämisen tärkeydestä pandemian aikana pakollisia palveluita käyttäville ihmisille. Kulutusta kestävä lattiatarra muistuttaa kätevästi etäisyyksistä, kun pitää jonottaa. Tarroja myydään sekä kampanjan tunnuksella että yrityksen omalla logolla.

– Sivustolta löytyy lisäinfoa kampanjasta ja lattiatarroista. Meidän ideana on saada hajurako -tarrat käyttöön ympäri suomea aina bussiterminaaleista päivittäistavarakauppa ketjuihin asti, Toivonen sanoo.

Suojalaseja asennetaan kiireellä kauppoihin
Grano markkinoi myös suojalaseja, joilla on nyt kysyntää. Monet kaupat ja asiakaspalvelupisteet asentavat nyt kiireellä pleksilasista tehtyjä suojia asiakaspalvelijoiden ja asiakkaiden suojaksi.

S-ryhmä tiedottaa, että useissa osuuskaupoissa ympäri Suomea pleksilasien asennukset on aloitettu viime viikolla. Tavoitteena on saada pleksit kassoille nopealla aikataululla kaikkiin S-ruokakauppoihin. Kassojen läheisyyteen ilmestyy myös lattiatarroja, jotka muistuttavat turvavälistä muihin asiakkaisiin.

Lidl asentaa kaikkien 186 myymälänsä kassoille pisaratartunnoilta suojaavat suojapleksit. Niiden avulla Lidl haluaa suojella sekä työntekijöidensä että asiakkaidensa terveyttä.