Coca-Cola siirtyy yhteen brändiin suurkampanjalla

21.1.2016 08:46Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Kuva Coca-Cola Company.
Kuva Coca-Cola Company.

Coca-Cola siirtyy kansainvälisesti yhden brändin strategiaan. Se lanseerataan massiivisella globaalilla markkinointikampanjalla, joka käynnistyi Suomessakin keskiviikkona. “Taste the Feeling” on Coca-Colan ensimmäinen globaali kampanja seitsemään vuoteen.

Uudessa brändistrategiassa sulautetaan useat erilaiset Coca-Cola-brändit yhteen. Brändiuudistuksen yhteydessä yhtiö julkisti myös ensimmäisen uuden kansainvälisen kampanjansa seitsemään vuoteen. Uuden strategian mukaisesti toteutettu ja poikkeuksellisesti kaikkialla maailmassa nähtävä kampanja yhdistää kaikki Coca-Colat saman luovan toteutuksen alle.

Uuden brändistrategian mukainen kampanja tulee näkymään kaikkialla maailmassa, yli 200 maassa. Eri maat hyödyntävät kampanjan keskeisiä elementtejä paikallisesti. Kampanjan materiaaliin sisältyy 10 televisiomainosta, yli 100 kampanjakuvaa, uusi visuaalinen identiteetti, uusi tunnusmusiikki ja äänilogo sekä helposti jaettavia digitaalisia sisältöjä. Kampanjan valokuvat ovat ottaneet arvostetut muotikuvaajat Guy Aroch ja Nacho Ricci.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone