Clear Channel uudistaa mediaa lentoasemalla

13.11.2019 16:40Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Lentoasemamainonta tavoittaa miljoonia matkustajia Helsingin lentoasemalla. Kuva: Clear Channel.

Finavia on valinnut Clear Channel Suomen monivuotiseksi mediakumppaniksi Helsinki-Vantaan lentoasemalla. Yhteistyö jatkuu, ja mediaympäristö tulee tiedotteen mukaan uudistumaan täysin mahdollistaen entistäkin vaikuttavampien mainosratkaisuiden toteuttamisen.

Clear Channel Suomi tulee rakentamaan lentoasemalle ennakkoluulottoman mediakokonaisuuden, joka tukee lentoaseman identiteettiä, tunnelmaa ja palveluja. Clear Channel on maailman johtava lentoasemamainonnan tarjoaja, joten yhtiön globaalia osaamista pystytään hyödyntämään arvokkaan mainosympäristön luomisessa.

Lentoasemalle rakennettavien uusien digitaalisten pintojen lisäksi näyttävät promootiot, luovat erikoistoteutukset sekä pidempikestoiset kampanjat mahdollistavat ensiluokkaisten ja tehokkaiden mainosratkaisuiden toteuttamisen. Clear Channel Suomi on kehittänyt kokonaan uudenlaisen mainonnan mallin, jonka avulla mainontaa voidaan suunnata saapuvien ja lähtevien matkustajien liikkeiden perusteella. Dataan perustuva Heartbeats-konsepti mahdollistaa siis mainosviestien aiempaa yksilöidymmän kohdentamisen.

Helsinki-Vantaa on vilkas kansainvälinen lentoasema, jonka kautta kulkee vuosittain yli 21 miljoonaa matkustajaa. Mainosympäristö mahdollistaa niin kansainvälisen kuin kotimaisenkin kohdeyleisön tavoittamisen.