Canon havainnollistaa printtiä kosmetiikkakampanjalla

12.5.2017 09:30Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Canonin uusi Colorado-tulostin herätti mielenkiintoa Fespassa.

Canon on luonut tämän vuoden Fespa-messuja varten huomiota herättävän markkinointikampanjan. Fiktiiviselle kosmetiikkabrändille kehitetyn monikanavakampanjan tavoitteena on osoittaa painopalveluiden tarjoajille, kuinka nämä voivat erilaisia teknologioita ja työnkulkuja yhdistämällä laajentaa tuoteportfolioitaan vastaamaan monipuolisiin asiakastarpeisiin.

Messuja varten luodussa kampanjassa on mukana 19 erilaista tuotantosovellusta sisustuselementeistä pakkauksiin, sisä- ja ulkomainoksiin, myyntipistemateriaaleihin sekä julisteisiin. Näiden tuottamiseen hyödynnetään Canonin tuotanto- ja toiminnallisen tulostamisen, valo- ja taidekuvien tulostamisen sekä monikanavaisen viestinnän sovelluksia. Näin havainnollistetaan, kuinka eri printtisovelluksia yhdistelemällä voidaan luoda yhtenäinen monikanavainen kampanjakokonaisuus.

Canon esittelee painopalveluiden tarjoajille sekä sisustussuunnitteluun ja pakkauspainamiseen erikoistuneille yrityksille messuilla laajan kirjon erilaisia printtisovelluksia, joita Océ Colorado 1640, Océ Arizona, Océ ColorWave ja imagePROGRAF -suurkuvatulostimilla saadaan aikaan. Näin Canon havainnollistaa suurkuvatulostamisen sovelluskohteiden laajuutta: myyntipistetulosteista, julisteista, sisä- ja ulkokylteistä valo- ja taidekuviin, tapetteihin sekä mainospakkauksiin. Uusien teknologioiden ja sovellusinnovaatioiden avulla painotuotteiden valmistajat pääsevät kiinni uusiin ansaintamahdollisuuksiin ja voivat kehittää liiketoimintansa.

Messuilla on ensiesittelyssä uusi Océ Colorado 1640 -tulostin. Tämä 64-tuumainen rullalta rullalle -tulostin hyödyntää Canonin mullistavaa UVgel-teknologiaa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone