Biltema julkaisi Suomen suurimman kuvaston

18.3.2019 13:32Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Biltema Suomen toimitusjohtaja Jani Mahlakaarto kertoo, että painetun kuvaston julkaiseminen vielä tänäkin päivänä on täysin tietoinen valinta.

Biltema pitää painettua kuvastoa yhä tärkeänä myynnin välineenä. Bilteman lähes 700-sivuinen kevät-kesäkuvasto on juuri ilmestynyt ja tarjoaa tietoa yli 19 000 tuotteesta.

Vaikka Suomessa on myös verkkokauppa täydentämässä 15 Biltema-myymälän verkostoa, ketju haluaa panostaa edelleen myös konkreettiseen asiakaskokemukseen, jossa painettu kuvasto on tärkeässä osassa.

Biltema Suomen toimitusjohtaja Jani Mahlakaarto kertoo, että painetun kuvaston julkaiseminen vielä tänäkin päivänä on täysin tietoinen valinta. Useimmat Bilteman asiakkaat arvostavat yhä myymälässä asiointia ja odottavat kaksi kertaa vuodessa ilmestyvää paperista kuvastoa. Tämän lisäksi Biltema haluaa palvella verkkoasiakkaitaan parhaalla mahdollisella tavalla sekä panostaa vahvasti digitaalisten palveluiden ja asiakaskokemuksen kehittämiseen.

– Myös kivijalkamyymälöissämme on huomattu, että asiakaskokemuksesta tulee omanlaisensa elämys, kun tuotetta voi hypistellä ja tarkastella lähemmin ja saada sen käyttöön vielä opastusta osaavalta myymälähenkilökunnalta. Valikoimahyllyissä olevat tuotemallit ovatkin tärkeässä osassa uuden konseptin mukaisissa myymälöissämme, Mahlakaarto kertoo ja viittaa tällä käynnissä olevaan pohjoismaiseen myymäläuudistusprojektiin, joka on ehtinyt Suomessa jo reilusti yli puolivälin.

Uunituore Biltema-kuvasto on painettu ympäristöystävälliselle paperille. Kuvasto jaetaan noin 1,3 miljoonaan suomalaiseen kotitalouteen. Sen voi myös tilata verkosta tai hakea myymälästä.