Arla on vuoden aikakauslehtimainostaja

27.3.2015 10:42Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Aikakausmedia palkitsi Arlan vuoden 2014 aikakauslehti-mainostajana Edit-kilpailussa. Arla Oy:n markkinatilanne oli viime vuonna poikkeuksellisen tiukka. Tästä huolimatta se pystyi kirjaamaan selvästi paremman liiketuloksen kuin edellisenä vuonna.

Aikakausmedian mukaan Arlan edellisvuoteen nähden lähes kaksinkertainen panostus aikakauslehtimainontaan siivitti osaltaan hyvään tulokseen pääsemistä. Yritys myös hyödynsi aikakauslehtimedian ominaisuuksia älykkäästi sekä laadukkaasti ja sai näin kuluttajat puhumaan puolestaan.

Vuoden aikakauslehtimainos 2014 on HJK:n “Kadonnut”-mainos. Edit-kilpailussa on 15 sarjaa, joista 13 on toimituksellisia ja kaksi mainonnallisia. Vuoden ammatti- ja järjestölehdeksi valittiin Suomen Yrittäjien lehti Yrittäjä. Vuoden asiakaslehti oli Kotitalo ja yleislehti Image.

Kuva: Arlan mainos/Aikakausmedia.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone