Allerilta uusi markkinointipalvelu

17.2.2016 07:59Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Aller Media ja Kotimaa-kustannusyhtiö yhdistävät laajat asiakas- ja kohderyhmädatansa tarjotakseen uutta markkinointipalvelua. Aller Media on perustanut tätä varten yksilöllisiä kohderyhmiä asiakasyrityksille tarjoavan Rikastamo-palvelun.

Rikastamossa Aller ja Kotimaa-konserni yhdistävät asiakas- ja kohderyhmädatansa Ihminen360°-tuotekokonaisuudeksi ja lupaavat markkinoijille Suomen tarkimmat ja rikkaimmat kohderyhmät. Rikastamo on keskeinen osa Allerin strategiaa muuttua mediatalosta markkinointi- ja datapalveluita tarjoavaksi yhtiöksi.

Kotimaa tuo Rikastamoon Ihminen360°-kohderyhmät, joissa 4 miljoonaa suomalaista on jaettu eri segmentteihin arvojen, elämäntapojen ja asenteiden pohjalta. Aller rikastuttaa Ihminen360°-kohderyhmät omalla asiakas- ja tilaajatiedollaan sekä Suomi24-käyttäjädatalla. Rikastamon luvataan tunnistavan ihmisten ostoaikeita ennakoivasti ja palvelevan markkinoijaa reaaliaikaisesti.

Rikastamossa ovat Allerin lisäksi mukana Kotimaa, IRO Research, Taloustutkimus sekä teknologiakumppaneina Leiki, Nugg.ad ja Bigdatapump.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone