Allerilta uusi markkinointipalvelu

17.2.2016 07:59Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Aller Media ja Kotimaa-kustannusyhtiö yhdistävät laajat asiakas- ja kohderyhmädatansa tarjotakseen uutta markkinointipalvelua. Aller Media on perustanut tätä varten yksilöllisiä kohderyhmiä asiakasyrityksille tarjoavan Rikastamo-palvelun.

Rikastamossa Aller ja Kotimaa-konserni yhdistävät asiakas- ja kohderyhmädatansa Ihminen360°-tuotekokonaisuudeksi ja lupaavat markkinoijille Suomen tarkimmat ja rikkaimmat kohderyhmät. Rikastamo on keskeinen osa Allerin strategiaa muuttua mediatalosta markkinointi- ja datapalveluita tarjoavaksi yhtiöksi.

Kotimaa tuo Rikastamoon Ihminen360°-kohderyhmät, joissa 4 miljoonaa suomalaista on jaettu eri segmentteihin arvojen, elämäntapojen ja asenteiden pohjalta. Aller rikastuttaa Ihminen360°-kohderyhmät omalla asiakas- ja tilaajatiedollaan sekä Suomi24-käyttäjädatalla. Rikastamon luvataan tunnistavan ihmisten ostoaikeita ennakoivasti ja palvelevan markkinoijaa reaaliaikaisesti.

Rikastamossa ovat Allerin lisäksi mukana Kotimaa, IRO Research, Taloustutkimus sekä teknologiakumppaneina Leiki, Nugg.ad ja Bigdatapump.