AdProfit palkitsi Pauligin kahvilanseerauksen

27.3.2015 08:58Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Mainonnan tuloksia mittaavan AdProfit 2014 -kilpailun voittajat julkistettiin 25. maaliskuuta. Vuoden parhaana lanseerauksena palkittiin Pauligin Presidentti Special Blend 2014. Vuoden paras kampanja -sarjan voitti HSL:n Voita joukkoliikenteen pelkosi ja kunniamaininnan sai Vepsäläisen Hästens Limited.

Kilpailun tuomariston mukaan Pauligin kampanjan mediabudjetti oli tasapainoinen ja esitetyt luvut kaupallisesti erinomaisia. Panostuksia oli tehty myös kaupan eikä vain kuluttajien suuntaan. Idea vuosikertakahvista on yksittäisenä ajatuksena erinomainen tuotetason oivallus, tuomaristo totesi. Pauligin kampanjan toteuttivat SEK & GREY ja Toinen PHD.

Helsingin seudun liikenteen joukkoliikennekampanja oli tuomariston mielestä suorastaan kouluesimerkki siitä, että markkinoinnilla pystytään tekemään tulosta. Kampanjaa oli myös ilo lukea. Sen toteuttivat 358 ja Dagmar.

Vuoden parhaaksi yhteiskunnalliseksi kampanjaksi valittiin Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanja.

Kuva: Pauligin kampanja/AdProfit.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone