ABC houkuttelee kahville hiihtolomaviikoilla

17.2.2015 08:31Uutiset » Tuotteet ja palvelut

ABC-asemilla vietetään helmikuussa kahvikuuta. Tien varressa höyryävä kahvikuppi kutsuu matkaajan poikkeamaan tauolle. Näyttävän ulkomainoskampanjan on toteuttanut Clear Channel.

– Helmikuun hiihtolomaviikkoina koko Suomi on tien päällä. Mainoskampanjamme näkyvät ja kuuluvat eri medioissa kotoa myymälään asti. Ulkomainontaa hyödynnämme ohjaavana mainontana, jolla kuluttaja saadaan kääntämään autonsa nokka kohti lähimpää ABC:tä, kertoo SOK Median markkinointipäällikkö Jukka Virtanen.

Ulkomainoksiin tuo eloa osaan mainostauluista ripustettu kolmiulotteinen valaistu kahvikuppi. Kahvintuoksuisen tunnelman viimeistelee kupista nouseva höyry, joka syntyy kupin sisään asennetusta höyrykoneesta. Valtakunnalliseen ulkomainoskampanjaan valittiin Clear Channelin suosituksesta viisi vilkkaasti liikennöityä mainospaikkaa, joihin kolmiulotteiset kahvikupit toteutettiin.

Tavallisesta poikkeavia mainosratkaisuja pääsee näkemään Turun, Tampereen, Jyväskylän, Lappeenrannan ja Uudenmaan seuduilla.

Kuva: Clear Channel.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone