Viscom-messut laajentaa tarjontaansa

26.10.2016 09:02Uutiset » Tapahtumat
Messuilla voi suunnitella vaatteita A-Blokin osastolla. Kuva Viscom.
Messuilla voi suunnitella vaatteita A-Blokin osastolla. Kuva Viscom.

Erityisesti myymälämarkkinoinnin ratkaisuja esille tuonut Viscom-messut laajentaa tarjontaansa. Nyt messut koostuvat kahdesta messutapahtumasta, joita yhdistää digitaalisen tekniikan käyttäminen mainonnan tuottamisessa.

Viscom-messut ovat järjestyksessä jo kolmaskymmenes. Nyt Frankfurtissa on 2.–4.11. esillä sekä analogista että digitaalista tekniikkaa, joiden avulla tuotetaan tehokasta visuaalista mainontaa.

Viscom POS -messutapahtuma on suunnattu erityisesti myymälämarkkinoinnin uusista ratkaisuista kiinnostuneille. Messuilla esitellään sekä tekniikkaa että innovaatioita, joilla myynti saada kasvuun.

Viscom SIGN on uusi messutapahtuma, joka keskittyy digitaaliseen painamiseen. Tapahtumassa pääpaino on suurkuvatuotannossa, viimeistelyssä, pakkauksissa (erityisesti luksuspakkaamisessa) sekä tekstiilitulostamisessa. Tapahtumassa on yli 30 alan näytteilleasettajaa, mm. Agfa Graphics, Epson, Fujifilm, HP, Mimaki, Mutoh, OKI ja Roland DG.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone