Virtuaaliset messut täyttävät lokakuuta

2.10.2020 09:25Uutiset » Tapahtumat
Uusia painokoneita näkee toiminnassa enää harvoin paikan päällä, mutta virtuaaliset tuote-esittelyt yleistyvät. Kuva: Drupa/Messe Düsseldorf.

Fyysisiä messutapahtumia on peruttu ja perutaan jo ensi keväältäkin. Virtuaalisten ammattitapahtumien tarjonta sen sijaan kasvaa nopeasti. Lokakuu on hyvin vilkas online-tapahtumien ajanjakso. Esimerkiksi Agfa, Heidelberg ja Xeixon järjestävät tapahtumia ja webinaareja kertoakseen tuotteistaan sekä palveluistaan.

Agfa järjestää toisen osan Studio 5D10 -tapahtumasta 6.-8.10. Siinä keskitytään mustesuihkutulostamiseen.

Esko Brand Solutions järjestää 6.10. The Packaging Content Show -webinaarin. Tapahtumassa valotetaan pakkaussuunnittelun trendejä kuluttajapakkauksissa.

Labeltraxx ja Xeikon järjestävät 7.10. yhdessä webinaarin työnkulun kriittisestä merkityksestä etikettien painamisessa.

Duplo järjestää vuoden 2020 tuotelanseeraustapahtuman verkossa 7.10. Sen fokuksessa ovat automaatio, joustavuus ja premium-tuotteet.

Heidelberg järjestää laajasti Innovation Week -tapahtumia 19.-23.10. Niissä esitellään uusia tuotteita, ja myös chat on käytössä kaksisuuntaisen kommunikaation mahdollistamiseksi. Useissa maissa ja monilla kielillä järjestettävät tapahtumat keskittyvät kaupalliseen, etiketti- ja pakkauspainamiseen.

Drupa-messut on ilmoittanut aloittavansa Hybrid Drupa -tapahtumat lokakuussa.

Fespa on käynnistänyt sarjan Coffee Break Webinars -tapahtumia, jotka alkavat joka toinen viikko 20.10. Ensimmäinen tapahtuma keskittyy prosessin hallintaan.

Share: