Talousaamu-seminaari marraskuussa graafiselle alalle

14.9.2018Uutiset
Seminaarin puhujakaartiin kuuluvat vasemmalta lukien Jaakko Hirvonen (Grano), Sami Honkonen (Tomorrow Labs), Elias Erämaja (Graafinen Teollisuus ry), Esben Mols Kabell (Lasertryk) ja Lasse Krogell (Grafcon).

Print&Media järjestää 8.11. Helsingin Etelärannassa uuden Talousaamu-seminaarin. Seminaarin kanssa samana päivänä ilmestyy odotettu Print&Media-lehden Talousnumero, jonka antia tarkastellaan myös seminaarissa. Talousaamu on suunnattu kaikille, jotka haluavat terävöittää yrityksensä toimintaa ja löytää moderneja kehitysideoita.

– Maailma ja liiketoiminnan mallit muuttuvat kovaa vauhtia. Talousaamu-seminaarin sisällöllä pyrimme tarjoamaan kuulijoille uusia näkökulmia liiketoiminnan pyörittämiseen, mutta myös saamaan ajantasaista tietoa mitä graafisen alan markkinassa tapahtuu. Seminaarit ovat myös erinomainen tilaisuus verkostoitua ja vaihtaa kuulumisia uusien sekä vanhojen kollegoiden kanssa, kertoo tapahtumaa järjestävän Print&Media Publishing Oy:n Jarkko Hakola.

Talousaamun aiheita ovat muun muassa graafisen viestintäalan taloustilanne, muutosjohtaminen, kannattavuus, yrityskaupat ja moderni liiketoiminnan johtaminen digitalisoituvassa maailmassa. Case-esityksenä kuullaan tanskalaisen Lasertrykin menestystarina ja keynote-puheenvuoron antaa Speakersforumin viime vuoden parhaana puhujaehdokkaana loistanut Sami Honkonen. Seminaarin koko ohjelma ja puhujaesittelyt ovat nähtävissä tapahtuman verkkosivuilta.

– Meiltä on kysytty paljon, että koska taas järjestätte seminaareja. Nyt haluamme vastata tarpeeseen ja aloitamme seminaarien sarjan Talousaamulla. Ensi vuonna on tavoitteena järjestää kolme seminaari lisää, paljastaa Hakola.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone