Slush näkyy myös ulkomainoksissa

22.10.2015 08:43Uutiset » Tapahtumat
Slush tulee näkymään Helsingin keskustan digitaalisissa mainostauluissa
Slush tulee näkymään Helsingin keskustan digitaalisissa mainostauluissa. Kuva JCDecaux.

Opiskelijavetoinen Slushin sivutapahtuma Junction 2015 Hackathon ja ulkomainosyhtiö JCDecaux tuovat digitalisaation tulevaisuuden nähtäville Helsingin ydinkeskustaan. Koodareiden parhaat tuotokset näkyvät Helsingin ydinkeskustassa diginäytöillä marraskuussa.

Aalto Entrepreneurship Societyn (Aaltoes) luoma Hackathon-tapahtuma kokoaa Helsingin Suvilahteen sadoittain ohjelmistojen ja kasvuyritysten kehittämisestä kiinnostuneita opiskelijoita yli 25 maasta. Niin luovuudessa kuin osaamisessa kilpailevat osallistujat kehittävät tiimeissä 48 tunnin aikana sovelluksia eri teemojen ympärille. Teemoina tapahtumassa on esimerkiksi “Tulevaisuuden kaupungit”, ”Terveys” ja “Tulevaisuuden lentomatkustaminen”.

Suurelle yleisölle tapahtuma aukeaa viikonlopun päätteeksi järjestettävässä demo expossa, jossa voi tutustua kahden vuorokauden aikana rakennettuihin tuotoksiin. Demo expo on auki klo 15-19 välisenä aikana Sunnuntaina 8.11.2015. JCDecaux tarjoaa puolestaan osallistujien käyttöön oman Digizone-mediansa. Tapahtumaan osallistujat voivat rakentaa interaktiivista sisältöä näytettäväksi esimerkiksi Helsingin keskustan raitiovaunupysäkeiltä löytyviin digitaalisiin näyttöihin.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone