Signcom panostaa tilaratkaisujen palveluihin

3.3.2020 08:00Uutiset » Tapahtumat
Signcomin Samuli Vuorenhela odottaa messuilta paljon, sillä hän pitää messuja kokonaisuutena jopa laajempana kuin monia kansainvälisiä messuja. Kuva: Print&Media.

Signcomille tilaratkaisut, miljööt ja erilaiset interiöörit ovat keskeinen kasvualue, jossa yritys haluaa olla mukana tuomassa esille ratkaisujaan. Toimitusjohtaja Samuli Vuorenhelan mukaan tiloihin panostetaan ja on tärkeää, että suunnittelijat ja myyjät niin sisustus- ja mainostoimistoissa kuin tulostustaloissa tietävät, mikä kaikki on mahdollista.

Signcom esittelee näitä mahdollisuuksia Sign Print & Pack -messuilla ensi viikolla.

Yhteisosastolla Hexiksen kanssa messuille osallistuva Signcom aikoo esitellä edustamiaan laitteita, kuten Mimakin LED UV -tulostimia, Brotherin paitatulostimen, jälkikäsittelytekniikkaa sekä kattavasti materiaaleja muun muassa Orafolilta ja Hexikseltä. Kolmantena kivijalkana Signcom esittelee PrintFactory-ohjelmistoratkaisua, joka tuo tehokkuutta ja säästöjä suurkuvatulostamiseen.

Samuli odottaa messuilta paljon, sillä hän pitää messuja kokonaisuutena jopa laajempana kuin monia kansainvälisiä messuja. Arvo syntyy Samulin mielestä siitä, että ala kokoontuu yhteen ja mukana on väkeä niin maahantuonnista, tuotannosta kuin suunnitteluportaasta.

– Tästä syystä Sign, Print & Pack -messut ovat suomalaisille älyttömän hyvä foorumi laajaan verkostoitumiseen verrattuna kansainvälisiin messuihin. Uskon ja toivon, että kävijämäärä on joko sama tai parempi kuin vuoden 2018 Sign Print & Pack -messuilla, Vuorenhela sanoo.

Signcom odottaa messuja ja uskoo myös myyntiin.

– Messujen jälkeen kauppaa syntyy aina, päättää Samuli luottavaisena.

Graafisen viestinnän Sign, Print & Pack -ammattimessut järjestetään Helsingin Messukeskuksessa. 11.–12.3.2020. Lisätietoja www.sipp.fi