Printin paluu, Episodi 1

31.5.2012 12:58Uutiset » Tapahtumat

printinpaluu2012

Suomen Markkinointiliiton Printtiryhmä järjestää nyt kesän kynnyksellä 7.6. silmät avaavan seminaarin nimeltään Printin paluu – Episodi 1. Seminaarissa sekä kansainväliset että suomalaiset menestyjät paljastavat mistä he saivat luvan “painaa rahaa” ja miksi. Seminaarin kohderyhminä ovat painotalot, suunnittelijat ja markkinoinnin päättäjät. Tilaisuuden vauhdikkaana moderaattorina on myynnin professori Petri Parvinen.

MARKin Printtiryhmä on lähtenyt vauhdilla liikkeelle tuomaan esiin printtimarkkinoinnin huikeita mahdollisuuksia. Otimme yhteyttä MARKin Printtiryhmän puheenjohtajaan, Jyrki Nariseen.

Kenelle Printin paluu -seminaari on ensisijaisesti suunnattu?

– Seminaari on tarkoitettu kaikille yrityksille, jotka haluavat menestyä liiketoiminnassaan. Alussa pöllytämme graafisen alan luutuneita käytäntöjä useiden case-esimerkkien avulla. Loppupuolella konkretisoimme tulevaisuuden mahdollisuudet, joista on iloa myös suunnittelijoille ja markkinointipäättäjille. Koko seminaari kiertyy myyntiteeman ympärille: Miten teemme parempaa myyntiä ja markkinointia, miten menestymme nyt ja tulevaisuudessa, Narinen vastaa ja jatkaa:

– Printin käyttötarkoitus voi muuttua, mutta printti ei kuole, ei häviä eikä katoa vaikka oraakkelit kuorossa niin laulaisivat. Oleellista on ymmärtää bisnesmallien muutokset ja muutosten arvo. Printillä tullaan tekemään hyvää liiketoimintaa pitkälle tulevaisuuteen.

Puitteet ovat kunnossa, sillä seminaari järjestetään Helsingin uudessa Musiikkitalossa. Tästä seminaarin kotisivuille.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone