Myyntiseminaari printtialalle

29.3.2019 10:27Uutiset » Tapahtumat
Myyntiaamuun saapuu hyvin mielenkiintoinen puhujakattaus. Kuvassa vasemmalla case-tarinansa yleisölle avaavat Marko Heino (Framme) ja Antti Punavaara (Prigi). Kuvassa oikealla verkkokaupan kovin kotimainen tietäjä Leevi Parsama ja kirsikkana kakun päällä Suomen tunnetuin myyntikouluttaja Mika D. Rubanovitsch.

Print&Media järjestää 8.5. Espoon Otaniemessä (Innopoli 1) mielenkiintoisen Myyntiaamu-seminaarin graafisen viestintäalan päättäjille ja erityisesti myynnin parissa työskenteleville. Kyseessä on tehokas neljän tunnin aamupäiväseminaari kaikille, jotka haluavat löytää uusia ideoita myynnin kehittämiseen. Seminaarin pääteemoja ovat muun muassa uudet myyntialustat graafiselle alalle, verkkokauppa ja ylipäätään modernit myyntitavat.

Kirja kaupan päälle

Aamupäivän päättävän keynote-puheenvuoron antaa Suomen kenties tunnetuin myyntikouluttaja Mika D. Rubanovitsch.
– Monissa myyntiliemissä keitetty “Ruba” tulee kertomaan mitkä ovat myynnin keinot ja taktiikat tänä päivänä. Hänellä on myös kosketuspintaa printtialaan, onhan hän julkaisemassa jo yhdeksättä omakustanteista myyntikirjaansa, paljastaa seminaaria järjestävän Print&Median kustantaja Jarkko Hakola.

Rubanovitschin yhdeksännen 23.4. ilmestyvän kirjan nimi on STOP-myynti: pysähdy myymään. Kirja on jaossa kaikille seminaarin osallistujille veloituksetta.

Verkkokauppaa ja mielenkiintoisia caseja

Verkkokaupan trendeistä ja mahdollisuuksista seminaarissa puhuu ecommerce-guru Leevi Parsama. Mitä pitää ottaa huomioon menestyvää verkkokauppaa toteutettaessa ja mitkä ovat painoverkkokaupan menestystekijät.
– Leeviä parempaa verkkokaupan asiantuntijaa ei Suomesta löydy. Olemme todella innoissamme, että saimme hänen kaltaisen osaajan puhumaan aiheesta, Hakola kertoo.

Aamupäivän täydentää kaksi mielenkiintoista case-tarinaa: Framme ja Prigi. Painomyyjän taustaa omaava Frammen perustaja Marko Heino kertoo uudesta printin ja muun fyysisen markkinoinnin myyntikanavasta, jolla yritys jatkaa kansainvälistymistään. Uusi Framme-palvelu lanseerattiin 26.3., joten palvelu on täysin uusi. Aiemmin Framme-yritys tunnettiin nimellä Gravity Nordic.

Digipainoyritys Prigi Oy:n Antti Punavaara tuo puolestaan nuorta tuulahdusta ja intohimoa printtialalle. Hän kertoo seminaarissa pienen printtitalon menestystekijöistä. Punavaara pyrkii omalla esimerkillään viemään koko toimialan standardeja tulevaisuuteen. Hän uskoo, että printillä on oma pysyvä paikkansa osana markkinoinnin kokonaispalettia, kunhan ala pyristelee irti vanhoista toimintatavoista. Prigi on kasvanut 20–30 prosentin vuosivauhdilla ja seminaarissa kuulemme miten se on ollut mahdollista.

Myyntiaamun ohjelman, lisätiedot ja ilmoittautumisen löydät tapahtuman verkkosivuilta. 15.4. asti on voimassa early bird -hinta 185 eur + alv.

Tapahtuman kumppaneiksi ovat jo vahvistuneet koulutusahjo AEL sekä Xerox.