Mediapäivillä avataan Schibstedin kasvutarinaa

12.8.2016 08:22Uutiset » Tapahtumat
Raoul_Grünthal,_Schibstedtin konsernijohtaja.
Raoul Grünthal, Schibstedin konsernijohtaja.

Mediatalo Schibsted on palkannut 2 000 insinööriä haastamaan Googlea ja Facebookia kehittämistyössä.  Konsernijohtaja Raoul Grünthal, Schibsted Sverige, kertoo yhtiön suunnitelmista Mediapäivän pääseminaarissa.

Mediapäivässä kuullaan myös toimitusjohtaja Kai Telanteen puheenvuoro Alma Median kestävän kasvun strategiasta. Estradilla nähdään myös Sanoman toimitusjohtaja Susan Duinhoven.

Mediapäivässä on myös neljä mielenkiintoista aamupäiväseminaaria. Aikakauslehdet kohtaavat monikanavaisesti, sanomalehdillä on hyvä vire päällä, kirjapuolella pistetään myytit nurin ja painoissa uudistutaan rohkeasti.

Tapahtumassa on lisäksi tarjolla palkintohumua, kun Think Ink -kilpailun voittaja julkistetaan. Mediapäivä on mediatoimialan vuoden kärkitapahtuma, joka kokoaa yhteen alan toimijat ja vaikuttajat kerran vuodessa. Vuoden 2016 teema on Luo kasvua. Tapahtuma järjestetään 16.11.2016 Marina Congress Centerissä Helsingissä.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone