Mediapäivän teemana uudet yleisöt

17.1.2020 09:03Uutiset » Tapahtumat
Mediapäivillä esiintyy PackageMedia Oy:n toimitusjohtaja Mauri Reinilä. Hän kertoo kuluttajapakkausten digitaalisuudesta sekä omnikanavaisesta asiakaskokemuksesta. Kuva: Mediapäivä.

Media-alan oma Mediapäivä on jo lähes oven takana. Torstaina 30. tammikuuta 2020 Marina Congress Centerissä Helsingissä järjestettävän tapahtuman teema on uudet yleisöt ja sitouttaminen. Mediapäivillä on laaja puheenvuorojen tarjonta, joka kattaa media-alaa laidasta laitaan.

Tapahtumaan voi ilmoittautua tammikuun tarjoushinnalla 356 € + alv perjantaihin 17. tammikuuta saakka.

Iltapäivän paneelissa nuoret keskustelevat sosiaalisen median ja uutismedian käytöstään. Miten sukupolvi Z rakentaa henkilöbrändiä ja hyödyntää verkostoja aktivismissaan? Paneelin alustaa ja moderoi Z-sukupolven asiantuntija Anni Lintula A-lehdistä. Keskustelemassa ovat opiskelija Adja Wade, opiskelija Roosa Ripatti, someaktivisti Anni Iikkainen ja tubettaja Joona Hellman.

Mediapäivän innovaatioworkshopissa saat työkaluja siihen, miten luodaan perusta ja prosessit innovoinnille ja vältetään sudenkuopat. Workshopin vetää Lina Timm Media Lab Bayernistä ja mukana ovat myös Aki Alanne ja Juuso Lehto BearingPointista.

Lisätietoja tapahtumasta www.mediapaiva.fi