Manrolandin Drupa-menestys ylitti odotukset

19.6.2008 09:58Uutiset » Tapahtumat

Uudella ilmeellä ja logolla Drupaan tullut manroland kertoi alan suurimpien messujen sujuneen hyvin. Messuesiintymisen pääpaino oli tuotannon tehokkuudessa ja tuotteen arvossa.

Yrityksen viisi Theme Park -aluetta keskittyivät tuotantotehokkuuden ja tuotteen arvon lisäämiseen: Sheetfed Park (arkkikoneet), Webfed Park (rotaatiot), PRINTVALUE Park (printcom, printservices, printnet ja printadvice), Innovation Park sekä Energy & Environmental Center.

– Todistimme olevamme tehokas ja täysin asiakaslähtöisesti toimiva yritys, jolla on edistyksellinen teknologia ja huoltopalvelujen rautainen ammattitaito sekä paljon positiivista energiaa. Olemme hyvin iloisia lukuisista uusista projekteista ja tilauksista, joita olemme saaneet messujen aikana, kertoi CEO Gerd Finkbeiner drupa-yhteenvedossaan viimeisenä messupäivänä.

– Teollisuudenalamme ei ole kriittisessä vaiheessa, vaikka yleisesti näin oletetaan. Ja olemmekin tehneet paljon tämän käsityksen oikaisemiseksi; monet täällä esitellyt uutuudet ja innovaatiot auttavat asiakkaitamme ja heidän asiakkaitaan. Olemme tehneet kaikkemme oikaistaksemme painoteollisuudesta vallitsevan käsityksen. Meille manrolandilla merkitsee paljon, että drupa-menestyksemme ylitti kaikki odotukset. Saavutimme tavoitteemme ja saimme yhtä paljon tilauksia kuin edellisessä drupassa neljä vuotta sitten.

– Uuden ulkoasumme mukainen drupa-osastomme oli edistyksellisen painoteknologian keskus ja viihtyisä kohtauspaikka, jossa toivotimme asiakkaat ja yhteistyökumppanit tervetulleiksi uuden manrolandin painoyhteisöön, mottonamme WE ARE PRINT®. Haluan lämpimästi kiittää kaikkia drupa-tiimimme jäseniä sekä täällä paikan päällä että toimipisteissä ympäri maailmaa heidän uskomattomasta työpanoksestaan. Taas on todistettu: drupa is magic, Finkbeiner summaa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone