Mainontapäivä keskittyy tarinaan ja digitaalisaatioon

6.6.2017 08:05Uutiset » Tapahtumat
Eka Ruola

Mainontapäivä keskittyy markkinoinnin puhuttavimpiin teemoihin: muutokseen ja tarinankerrontaan. Hasan&partnersin toimitusjohtaja Eka Ruola moderoi Mainontapäivän tarinankerronta-slotin, jonka aiheena on tarinan hyödyntäminen markkinoinnissa.

Mainontapäivä on Mainostajien liiton tiedotteen mukaan vuosittain järjestettävä markkinoinnin johtava tapahtuma Suomessa. Se tarjoaa ajankohtaista tietoa ja uusia työkaluja sekä innostavia näkemyksiä markkinoinnin kehitykseen. Mainontapäivä on vakiinnuttanut asemansa tärkeänä markkinointijohdon kohtaamispaikkana jo yli neljänkymmenen vuoden ajan.

Messukeskuksen Kokoustamossa Helsingissä 19.9. järjestettävä päivä huipentuu Vuoden Brändinrakentajan palkitsemiseen.

Päivien esiintyjiä ovat mm. OP Ryhmän pääjohtaja Reijo Karhinen, yrittäjä, puhuja ja kirjailija Peter Hinssen, aivotutkija Katri Saarikivi, designblogi The Cool Hunterin päätoimittaja Tuija Seipell sekä Ty Montague.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone