Kultajyvät kolmelle mainoskampanjalle

22.1.2016 10:20Uutiset » Tapahtumat
BBC ry:n Kaapin paikka-mainoskampanja voitti Kultajyvän 2015.
BBC ry:n Kaapin paikka-mainoskampanja voitti Kultajyvän 2015.

Suomen Markkinointiliiton MARKin järjestämän Kultajyvä-ilmoituskilpailun 2015 voiton veivät Vepsäläinen, BBC ry sekä Allergia- ja astmaliitto. Palkinnot saivat Hasan & Partnersin Vepsäläiselle suunnittelema Habitat. Anteeksi, että avaamme, Zeeland Familyn BBC ry:lle suunnittelema Kaapin paikka sekä Smoyn Allergia- ja astmaliitolle suunnittelema Tuoksuton viikko.

Tuomaristo jakoi kolmen Kultajyvän lisäksi viisi Hopeajyvää. Kultajyvä-kilpailussa on palkittu Suomen luovinta ja oivaltavinta printtimainontaa vuodesta 1966 lähtien.

Markkinointi&Mainonta-lehti ja MARK valitsivat Vuoden 2015 Markkinointiteoksi S-ryhmän Halpuuttamisen, koska Halpuuttaminen on vaikuttanut koko kaupan markkinointikäyttäytymiseen ja osaltaan kasvattanut S-ryhmän myyntiä ja markkinaosuutta.

MARKin Iskulausetoimikunta on valinnut Vuoden Iskulauseeksi 2015 Me Naiset -brändin iskulauseen “Ei vois enempää kiinnostaa”.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone