FinnGraf-messujen myynti ja markkinointi uusiksi

27.4.2012 13:20Uutiset » Tapahtumat

finngraf diili

Pohjoismaissa toimiva kustantajayritys AGI, kotimainen Print&Media-lehti ja Jyväskylän Messut Oy ovat tehneet yhteistyösopimuksen seuraavien FinnGraf-messujen järjestämisestä Jyväskylän Paviljongissa 17.–19. huhtikuuta 2013. Sopimuksen myötä AGI ja Print&Media tulevat vastaamaan messujen myynnistä ja markkinoinnista. AGI on tottunut tapahtumajärjestäjä, ja on järjestänyt samantyyppisiä tapahtumia niin Ruotsissa, Tanskassa kuin Norjassakin. AGI tuo nyt tämän kokemuksensa Suomeen yhteistyössä Jyväskylän Messut Oy:n kanssa.

– Yhteistyö tarkoittaa sitä, että FinnGraf-messut vahvistaa entisestään asemiaan Suomen johtavana graafisen- ja viestintäalan tapahtumana. Haluamme säilyttää FinnGraf-messujen perinteiset vahvuudet, kuten sosiaalisuuden ja alan ihmisten verkottumisen. Alan kehityksen myötä messuohjelmaan nousee uusia teemoja, esimerkiksi 3D-painaminen, toteaa Jyväskylän Messut Oy:n toimitusjohtaja Leo Potkonen.

Kuvassa vasemmalta lukien: AGI:n toimitusjohtaja Peter Ollén ja messutoiminnoista vastaava Rebecca Agronius sekä Jyväskylän Messut Oy:n puolesta Leo Potkonen.

Lisää aiheesta kesäkuun Print&Media-lehdessä.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone