Display-mainontaan uusia eväitä viscomista

30.8.2017 10:26Uutiset » Tapahtumat
Kuva viscom-messuilta 2016 (lähde: viscom).

Miltä pakkausten ja display-mainonnan pitäisi näyttää houkuttaakseen ostajia? Tähän pyritään vastamaan viscom-messuilla Düsseldorfissa lokakuussa. Pakkausalan trendit ovat vahvasti esillä tapahtumassa.

– Pakkausalan trendeille on messuilla annettu kokonaan uusi painoarvo, kertoo messujen johtaja Petra Lassahn. Messuilla on uusi pakkausosasto ja tapahtuman toisen päivän teemana ovat POS, displayt ja pakkaukset.

Messuilla esitellään myymälämainontaan uusia materiaaleja ja tuotantotekniikoita prototyyppien teosta valmiisiin tuotteisiin asti.

Messuilla on myös Brand Communication School, jossa pakkausalan asiantuntijat jakavat tietämystään kuulijoille. Suomesta esiintyjänä on suunnittelija Renne Angelvuo, joka kertoo kansainvälisen pakkausuunnitelun trendeistä ja siitä miten niitä voi soveltaa Pohjoismaissa. Angelvuo on epdan (european packaging design association) varapuheenjohtaja.

Visuaalisen kommunikaation viscom-messut järjestetään Düsseldorfissa 18.–20.10.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone