Digitaaliset näytöt yleistyvät kaupoissa

21.2.2017 08:00Uutiset » Tapahtumat
Lumenen osasto Helsingin Stockmannilla. Kuva: Eurosec.

Digitaalisten näyttöjen suosio kasvaa myymälämarkkinoinnissa. Näyttöjärjestelmiä esitellään SHOP Helsinki 2017 -ammattitapahtumassa maaliskuussa Helsingin Messukeskuksessa. Esillä on myös runsaasti perinteisempiä POS-markkinoinnin välineitä.

Tuore esimerkki digitaalisten näyttöjen käytöstä on Lumenen uusi osasto Helsingin Stockmannin päivittäiskosmetiikkapuolella. Osastolla käytetään digitaalista näyttökokonaisuutta, jonka on toimittanut Eurosec Oy. Kirkkailla ja suurilla näytöillä esitetään kuvia sekä videoita, jotka luovat luonnonläheistä tunnelmaa osastolle tehden siitä samalla erottuvan. Videoiden rauhallinen liike kiinnittää Eurosecin mukaan huomion kaukaakin ja tekee osastosta kutsuvan.

Eurosecin EWQ Digital Signage (DS) on ratkaisu tehokkaaseen markkinointi- ja infosisällön esittämiseen ja hallintaan. DS-näyttöjen sisällöntuotanto- ja hallinta tapahtuvat selainpohjaisen SeeSignage-työkalun kautta. Kaikki järjestelmään liitetyt DS-näytöt toimivat keskitetysti, ja niitä hallitaan yhden käyttöliittymän takaa.

Eurosec esittelee järjestelmiään SHOP Helsinki 2017 ammattitapahtumassa 8.-9. maaliskuuta Helsingin Messukeskuksessa. Digitaalisia näyttöratkaisuja esittelevät tapahtumassa myös mm. Grano Oy ja Jidoka Technologies Oy.

Easyfairsin järjestämään tapahtumaan liittyvät Messukeskuksessa samanaikaisesti järjestettävät Fastfood & Cafè & Ravintola sekä e-commerce Helsinki -tapahtumat. Näyttelyjen lisäksi tarjolla on runsas seminaarikokonaisuus.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone