Canon inspiroi Speed-kampanjalla

30.8.2019 09:30Uutiset » Tapahtumat
Speed -kampanjassa näytetään, miten Canonin laitteilla on tehty keksityn kirjan monipuoliset markkinointiaineistot postikorteista ikkunasomisteisiin saakka. Kuva: Dan de Haan.

Canon yllyttää Demopäivien vieraitaan inspiroitumaan upeasta Speed-kampanjastaan, joka esittelee kuinka yhdistämällä Canon-teknologiaa ja automatisoituja työnkulkuja voi laajentaa tuotevalikoimaa sekä kiihdyttää liikevaihdon kasvua. Tilassa tulee olemaan esillä myös sisustustulostuksen sovelluksia, esimerkiksi yksi neuvotteluhuone somistetaan kokonaan uudella tavalla.

Uusia ideoita voi saada myös demosta, jossa esitellään miten Océ Arizona -tasotulostinta voidaan käyttää näyttävien kohopintarakenteiden luomiseen sekä ulko- että sisätilojen sisustuksessa määrittämällä kohotettuja efektejä esimerkiksi kivi-, tiili-, puu- ja sisustuslaatoille.

Canon esittelee myös UVgel-teknologiaan perustuvaa uutta Océ Colorado 1650 -suurkuvatulostinta, jolla voidaan tulostaa mattaa ja kiiltävää samalla musteella. Ensiesittelyssä on myös uuteen LED-teknologiaan perustuva Océ Arizona 1300 -sarjan tasotulostin ja Zünd -leikkauspöydän print&cut-työnkulku.

Demopäivät on visuaalisen viestinnän laite-, ohjelmisto- ja tarvikemaahantuojien samanaikaisesti järjestettävä avoimien ovien tapahtuma 10.–12. syyskuuta 2019. Ympäri pääkaupunkiseutua levittäytyvä Demopäivät-tapahtuma järjestetään nyt jo seitsemännen kerran.