Xeroxin mustesuihkusuunnitelmat esiin Ipexissa

22.2.2010 01:00Uutiset » Ohjelmistot

Xerox kertoi IPEX 2010 Media Summitissa lukuisista uusista digitaalisen tuotantotulostuksen asiakassopimuksista ja ratkaisuista, joita yhtiön asiakkaat hyödyntävät liiketoiminnan kehittämiseen. Xerox kertoi myös aikeistaan tuoda markkinoille mustesuihkutekniikkaan perustuva tuotantojärjestelmä. Aikaisemmin Xerox on valmistanut lähinnä xerografiatekniikkaan perustuvia tulostuslaitteita.

– Xeroxin strategiaan tuoda markkinoille mustesuihkutekniikkaan perustuva tuotantotulostin löytyy vertauskuva autoista, joissa käytetään bensiiniä, dieseliä tai sähköä. Jokaiseen liittyy erilainen suorituksen standardi, kertoo president Eric Armour Xeroxin Global Business Groupista.
– Toimme aikoinaan markkinoille nelivärituotantopainokoneen, joka toi tulostuskustannukset alemmalle tasolle, takasi erinomaisen tulostuslaadun ja nopeuden suoramarkkinointimateriaalien sovelluksiin. Uuden tarjoomamme myötä tulemme tarjoamaan samanlaiset edellytykset niille, jotka haluavat valita mustesuihkutekniikkaan perustuvan vaihtoehdon.

IPEX 2010 -messuilla Xerox tulee esittelemään parannuksia Xerox 650/1300™ raina- ja jatkolomaketulostimiin. Parannusten myötä tulostimilla voidaan tulostaa jopa 200 gsm:n painoista paperilaatua kaksipuoleisesti. Lisäksi niihin tuodaan FreeFlow® -tulostuspalvelinversio 7 ja ImageSmooth® -tekniikka, joilla voidaan tuottaa vertaansa vailla olevaa tulostuslaatua ilman tulostusnopeuden hidastamista.

Windows 7 nopeammin hyllylle Xeroxin avulla

IPEX Media Summitissa 8.2.2010 Xeroxin asiakkaat kertoivat esimerkkejä Xeroxin digitaalisen teknologian ja liiketoiminnan kehittämispalveluiden tuomista liiketoimintahyödyistä.

• Yhtenä esimerkkinä kerrottiin irlantilaisyhtiö Mediaware Digitalista, joka on asentanut Xeroxin automaattisen pakkausratkaisun Stora Enso Gallop™ -tuotantolinjaan. Ratkaisu tarjoaa Microsoftille mahdollisuuden tuoda Windows 7 -ohjelmisto nopeammin markkinoille.

– Jotta pystymme toteuttamaan ohjelmiston maailmanlaajuisen jakelun useinä eri kieliversioina tarvitsimme ratkaisua, jolla voidaan valmistaa eri pakkausmääriä ja tietoja sisältävät pakkaukset eri markkinoille, kertoi Ronan Phipps, director, Mediaware Digital.

Xerox IPEX 2010 -messuilla

Xeroxin Real Business Live -esitysten aiheina ovat muun muassa liikevoittoa tuottavat tulostustyöt, lisääntyvä automaatio ja 1:1 markkinointi. Esityksissä ja keskusteluissa yhdistetään toimialan asiantuntemusta ja esitetään sovellusdemoja.

Print 09 -tapahtumassa esiteltyä XMPie® -innovaatioesitystä on parannettu IPEX:iä varten. Osallistujilla on mahdollisuus osallistua interaktiiviseen XMPie-monimediakampanjaan.

Messuilla palkitaan Xeroxin järjestämän Best-of-the-Best -kilpailun parhaat digitaalisen tulostuksen sovellukset. Kilpailu on tarkoitettu yhtiön graafisen alan kumppaneille.

Katso yrityksen Xerox estradisivu
Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone