Heidelberg digitoi asiakastukensa

15.12.2017 08:40Uutiset » Ohjelmistot
Kuva: Heidelberg.

Heidelberg lanseeraa toimitusketjuunsa verkon kautta toimivan Assistant-palvelun. Sen avulla digitoidaan asiakastuki, huoltopalvelut ja tarvikemyynti. Palvelu otetaan ensin käyttöön Saksassa, Sveitsissä, USA:ssa ja Kanadassa.

Yrityksen mukaan vuonna 2016 Drupassa esitellyn palvelun tavoitteena on mahdollistaa painoalan asiakkaille tuotantoprosessien sujuvuus ja tehokkuus. Asiakkaat saavat palvelun kautta täydellisen tiedon laitteistonsa huoltotilanteesta ja ennusteen mahdollisesta laitehäiriöstä. Asiakkailla on myös käytössään alan laajin tietopankki, jonka datan avulla voi tehostaa omaa toimintaa.

Palvelun kautta on myös yhteys Heidelbergin uuteen eShop-palveluun. Asiakkaan laitekanta ja tarpeet tunnetaan palvelussa, ja siten se voi suositella sopivia tuotteita ja varaosia, jotka voi tilata ja saada yleensä 24 tunnin kuluessa.

– Digitoimme yhteistyömme asiakkaiden kanssa Assistant-palvelun avulla. Tästä palvelusta saatavien kokemusten perusteella voimme kehittää edelleen uusia digitaalisia liiketoimintamalleja, sanoo Ulrich Hermann, jonka vastuulla ovat yrityksen johtokunnassa palvelut ja tietotekniikka.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone