Adobe panostaa isosti pilvipalveluihin

13.11.2012 16:25Uutiset » Ohjelmistot

Adobe Marketing Cloud on uusi digitaalisen markkinoinnin pilvipalvelu, joka kokoaa kaikki Adoben digitaalisen markkinoinnin ratkaisut yhdelle alustalle, ja joka on heti saatavilla paikasta ja ajasta riippumatta pilvestä. Adobe on viime vuosien aikana investoinut noin 2 miljardia euroa digitaalisen markkinoinnin ratkaisujen kehittämiseen. Viime keväänä yhtiö julkaisi Adobe Creative Cloud -pilvipalvelun, joka tarjoaa Adoben digitaalisen median työkalut, kuten Photoshopin, InDesignin ja Illustratorin yhdestä palvelusta joustavasti kuukausimaksulla.

Adobe Marketing Cloud sisältää työkalut muun muassa analytiikkaan, sisällöntuotantoon, mainontaan ja sosiaalisen median toimintaan. Se sisältää viisi työkalua digitaaliseen markkinointiin: Adobe Analytics, Adobe Social, Adobe Target, Adobe Experience Manager ja Adobe Media Optimizer. Reaaliaikainen käyttöliittymä näyttää kokonaiskuvan siitä, miten markkinointikampanja menestyy eri digitaalisissa kanavissa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone