UPM Finesse vahvisti asemaansa

24.10.2008 09:28Uutiset » Tuotteet ja palvelut

UPM Finesse on jo kolmantena vuonna peräkkäin valittu parhaaksi päällystetyksi hienopaperibrändiksi eurooppalaisten heatsetpainajien keskuudessa, kertoo uusi Opticomin tekemä tutkimus.

Opticomin “The Brand Equity Tracking Survey 2008 – Woodfree Coated Papers” -tutkimus arvioi painajien tyytyväisyyttä tuotteen laatuun sekä brändien suorituskykyyn. UPM:n hienopaperibrändin, UPM Finessen, laatua pidettiin erityisen hyvänä ja sen vuoksi se valittiin tutkimuksessa parhaaksi päällystetyksi hienopaperibrändiksi.

Eurooppalaiset HSWO-painajat pitivät UPM:ää hienopaperirullien johtavana toimittajana jo neljännen kerran peräkkäin. “The Supplier Index” arvioi asiakastyytyväisyyttä tavarantoimittajan palveluun, suorituskykyyn sekä lojaliteettiin liittyvin kriteerein.

Opticomin “Brand Equity Tracking Survey” tutkii brändien arvoa niiden tunnettuudella ja asiakkaiden tyytyväisyydellä mukaan lukien tuotteen laatu ja asiakkaiden lojaliteetti. Tutkimusta varten haastateltiin lähes 150 eurooppalaista HSWO-painajaa Saksassa, Isossa-Britanniassa, Ranskassa, Italiassa, Espanjassa, Belgiassa ja Alankomaissa.

UPM Finesseä valmistavat Changshun tehdas Kiinassa, Nordland Papierin tehdas Saksassa sekä Kymin tehdas Kuusankoskella. UPM Finessen pääkäyttökohteet ovat mainostuotteet, vuosikertomukset, kirjat, esitteet, kuvastot, suoramainonta, korkealuokkaiset aikakauslehdet ja niiden kannet, sanomalehtien liitteet sekä personoidut suorapostitukset.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone