Sappilta uusi ”Life with Print” -julkaisu

22.5.2009 12:08Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Sappi Fine Paper Europe julkaisee viidennen osan ”Life with Print” -kirjasarjassaan. ”Engaging New Generations in the Media Mix” julkistettiin 2009 Festival of Media -messuilla Espanjan Valenciassa 20.4.2009.

Viestinnän maailma nykypäivänä on täynnä muutoksia ja haasteita. Eri kohderyhmät edellyttävät erilaisia markkinointiratkaisuja. Digitaalisen teknologian mukana kasvaneet tulkitsevat Internetin, matkapuhelimien ja verkkoyhteisöjen tapaisia digitaalisia tiedotusvälineitä eri tavalla kuin he, joiden on pitänyt sopeutua tähän muutokseen. Näitä kahta ryhmää kutsutaan usein “digitaalisiksi alkuasukkaiksi ja siirtolaisiksi”.

Sappi toteuttaa itsekin tällaista paino- ja sähköisen median yhdistämistä. Siitä on esimerkkinä tämä kirja, joka ei ole pelkästän painotuote, vaan siihen liittyy myös ääni-, video- ja grafiikkatiedostoja, jotka voi ladata maksutta kirjassa olevaan kirjanmerkkiin painetulla QR-koodilla. Sisällön saa käyttöön saman tien valokuvaamalla koodin matkapuhelimella.

”Engaging New Generations in the Media Mix” sisältää tietoja ja lukuja eri tiedotusvälineiden käyttömääristä eri puolilla maailmaa sekä mainonnan, viestinnän ja markkinoinnin merkkihenkilöiden haastatteluja. Näitä ovat esimerkiksi Microsoft Advertisingin Marc Bresseel tai Wired-lehden päätoimittaja Chris Anderson.

Sappin markkinointihankkeiden ja tapahtumatyöryhmän johtaja Manue Gheysen sanoi:

– Nykypäivän kuluttajat haluavat, että heitä kuunnellaan sanelun sijaan. Integroidut tiedotusvälineet tarjoavat useita ratkaisuja ja ideoita tämän kysynnän täyttämiseen siten, että tiedonvälitys toimii kumpaankin suuntaan. ’Engaging New Generations’ sisältää
näkemyksiä uusimpiin trendeihin ja tapoihin, joilla ala reagoi luovasti nopeaan muutokseen.

Sappi valitsi Festival of Media -tapahtuman ’Engaging New Generations in the Media Mix’ -kirjan julkistuspaikaksi, koska se on kansainvälinen tilaisuus vuorovaikutukseen ja uusiin liiketoiminnan suhteisiin tutustumiseen tässä suppenevassa rahoitetun sisällön ja maailmanlaajuisen kaupankäynnin maailmassa.

Lisätietoja ja ilmaisen ’Engaging New Generations in the Media Mix’ -julkaisun saa osoitteesta www.sappi.com. Mikäli haluat lisätietoja tästä ohjelmasta ja Sappin muista aktiviteeteista, käy Sappin sivulla Facebook- tai LinkedIn -yhteisöpalveluissa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone