Sanomilta monikanavainen ruokakokonaisuus

21.8.2013 13:03Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Sanoma Magazines on käynnistänyt ruokaprojektin, jonka tavoitteena on tuoda ensi vuonna markkinoille monikanavainen ruokakokonaisuus. Se sisältää useita eri mediatuotteita. Projektia vetää ruokakirjoittajana tunnettu Hanna Jensen.

Jensen vastaa 26.8. lähtien Sanoma Magazinesin ruokaprojektin sisältöjen kehittämisestä ja sisällöntuotannon organisoimisesta. Ruokaprojektissa luodaan monikanavainen ruokaan keskittyvä tuoteperhe, jonka ensimmäiset lanseeraukset tapahtuvat helmikuussa. Projektia vetää Sanoma Magazinesin Digitaalisten julkaisujen kehityspäällikkö Juha Anttila.

Hanna Jensen tunnetaan ruokakirjoittajana ja -bloggarina sekä monipuolisena vapaana toimittajana muun muassa Talouselämän, Imagen ja Olivian sivuilta. Hän on työskennellyt myös muun muassa Annan vierailevana päätoimittajana ja kirjoittanut kaksi kirjaa.

– Suomalaisten mediankäytön muuttuessa ja digitalisoituessa siirrymme sisällöntuotannossamme kohti laajempia teemakokonaisuuksia, joita voimme tuotteistaa monin eri tavoin lukuisille eri kohderyhmille, Sanoma Magazinesin Aikakausmedia-yksikön kustantaja Riitta Pollari sanoo.Sanoma on jo tuottanut mm. iPad-ruokajulkaisuja Helsingin Sanomien tablettijulkaisun liitteeksi. IPad-ruokajulkaisuissa mukana olivat Kodin Kuvalehti, Glorian ruoka ja viini ja Me Naiset. Kumppanina digitaalisissa ruokajulkaisuissa toimi HK.

Kuva Hanna Jensen, Sanoma Magazines.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone