MyCosmo on uudenlainen verkkolehti

2.9.2013 08:34Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Cosmopolitan-lehti laajentaa brändiään blogilehdellä – MyCosmo yhdistää toimituksen, bloggarit ja lukijat. Muista blogisaiteista Sanomien uutuus eroaa siinä, että se on toimitettu kokonaisuus, ei pelkkä blogiportaali.

Cosmopolitan on Suomen johtava nuorten aikuisten naisten lehti. Se laajentaa brändiään verkossa ja ottaa lukijansa mukaan lehdentekoon. Elokuun lopussa yleisölle avautunut MyCosmo on bloggazine – netissä ilmestyvä lehti, jota tekevät yhdessä bloggaajat, lukijat ja toimitus.

– MyCosmo on ainutlaatuinen tapa tehdä lehteä ja sisältöjä yhdessä lukijoiden kanssa. Tietääksemme vastaavaa sosiaalista palvelua ei ole nähty aiemmin missään maailmassa, Cosmopolitanin päätoimittaja Miina Lange toteaa.

Langen mukaan MyCosmo muuttaa toimituksen työtä interaktiivisemmaksi ja nopeammaksi. MyCosmo yhdistää kaksi erilaista maailmaa. Samalla se laajentaa verkossa tarjottuja mainosratkaisuja myös sisältömarkkinointiin.

– MyCosmo on jo neljäs merkittävä digitaalinen lanseerauksemme muutaman kuukauden sisällä. Monikanavaistamme mediavalikoimaamme vauhdikkaasti, sillä haluamme tuoda sisältömme entistä tiiviimmäksi osaksi lukijoidemme arkea. Digitaalisten kanavien kautta brändeistämme voi nauttia joka päivä ja kaikkialla, Sanoma Magazinesin vt. toimitusjohtaja Anu Nissinen sanoo.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone