Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Grano panostaa digitaalisiin näyttöihin

25.4.2023 07:36Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Granon Media Tower -näyttöjä käytettiin yleisurheilun Ruotsi-maaottelussa 2022. Kuva: Grano.

Grano panostaa nyt digital signage -liiketoimintaan eli digitaalisiin asiakasnäyttöihin. Granon kehittämä liikuteltava Media Tower oli käytössä Tampereella jääkiekon MM-kisoissa. Nyt se tulee käyttöön myös Jukolan Viestissä.

Näyttöratkaisuissa on tehty tuotekehitystä muutamia vuosia, ja niitä tarjotaan keskittyen asiakkaan tarpeeseen teknologian sijasta.

– Aiomme mullistaa ja ravistella alaa – olla Digital Signagen uusi Uber, sanoo Granon toimitusjohtaja Kimmo Kolari Granon digitaalisessa Asiakasjulkaisussa.

Kolarin mukaan asiakasnäytöillä voidaan korvata esimerkiksi paperijulisteita ja painettuja markkinointimateriaaleja. Niiden avulla voidaan nostaa yritysten markkinointiviestintä uudelle tasolle. Sisältöjen vaihtuvuuden potentiaali on melkoinen verrattuna perinteisiin ratkaisuihin. Granon tähtäimessä on laajasti Digital Signagen kansainvälinen markkina Pohjoismaissa ja Euroopassa.

Granon mukaan asiakasnäytöt soveltuvat hyvin esimerkiksi franchising-toimintaan tai maantieteellisesti eri puolella sijaitseviin myymälöihin. Granon näyttöjä hallitaan etänä SaaS-palvelun kautta ja ne integroituvat myös Granon aineistonohjausjärjestelmä EMMiin, jonka kautta voi suoraan ohjata sisältöjä yrityksen mediapankista näytölle.

Granolla oli kaksi suurikokoista Media Tower -näyttöä kevään 2022 MM-kisoissa Tampereella. Niitä käytettiin tapahtumatiedottamiseen. Media Tower -näyttöjä käytettiin myös yleisurheilun Ruotsi-maaottelussa ja niitä tullaan käyttämään Jukolan viestissä kesäkuussa.

Grano sai tunnustusta digitaalisten näyttöjen suurimmassa seminaaritapahtumassa European Digital Signage Summit 2022:ssa viime vuonna. Grano noteerattiin yhdeksi Pohjoismaiden kiinnostavimmaksi yritykseksi Digital Signage -ratkaisutoimittajien joukossa.

Array
Share: