Adobe vahvistaa myyntikanavansa tukea

29.5.2009 14:10Uutiset » Tuotteet ja palvelut

Adoben palvelun tarve kasvaa yrityksen käydessä yhä suurempaa kauppaa pohjoismaisten kumppaneidensa kanssa. Siksi Adobe on päättänyt kolminkertaistaa kanavaorganisaationsa ja jäsennellyt myyntiään uudelleen.

Adobe vahvistaa organisaatiotaan kanavamyynnin osalta. Adoben viittä pohjoismaista jakelijaa ja 12 pohjoismaista lisenssikeskusta palvelee nyt kuuden työntekijän tiimi aiemman kahden työntekijän sijaan. Laajennus liittyy Adoben voimakkaaseen kasvuun ohjelmistotoimittajana ja sen myötä myyntiorganisaation laaja-alaiseen muutokseen.

– Nyt investoimme vahvaan, markkinoita vastaavaan kumppaniohjelmaan, joka tukee partnereitamme mahdollisimman hyvin, sanoo Fredrik Rossander, Adoben Nordic Channelin Sales Director.

– Uuden kanavaorganisaation myötä resurssimme kasvavat, ja olemme paremmin kumppaneidemme käytettävissä, Rossander jatkaa.

Adobe on uudistanut myyntikanavaansa sopeutuakseen pohjoismaisten it-toimittajien keskuudessa tapahtuneisiin rakennemuutoksiin, kuten asiakkaiden uudenlaisiin ostomalleihin. Adoben kumppanit tekevät keskimäärin yhä suurempia yksittäisiä kauppoja, mikä luo uusia tarpeita myynnin tuelle. Toinen ilmeinen muutos Adoben organisaatiossa koskee Acrobatin tuoteperhettä. Acrobatin kysyntä kasvaa asiakkailla, joilla on monimuotoisia dokumentinhallinnan tarpeita.

Adoben pohjoismaisia jakelijoita ovat mm. Ingram Micro ja Tech Data. Valtuutettuja lisenssikeskuksia ovat mm. Atea, Insight Technology Solutions, PC-Ware ja Crayon.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone