PunaMusta voitti kilpailun HSL:n mainospaikoista

Rebl Group -konserniin kuuluva PunaMusta Oy on saanut suuren ulkomainossopimuksen Helsingin seudun liikennekuntayhtymän mainospaikoista. Sopimuskausi on kahdeksan vuotta, ja hankintaan sisältyy lisäksi kaksi vuoden mittaista optiokautta.
PunaMusta voitti kilpailutuksessa Keskisuomalaisen ja Mediateon muodostaman ryhmittymän. Molemmat tarjoajat täyttivät HSL:n soveltuvuusvaatimukset, mutta kokonaistaloudellista edullisuutta HSL:n näkökulmasta arvioitaessa PunaMusta meni Keskisuomalaisen ja Mediateon edelle.
PunaMusta saa oikeuden myydä yksinoikeudella mainospintojensa mainosaikaa HSL:n liikennevälineissä.
Nykyisellä vuonna 2015 alkaneella sopimuskaudella mainospinnat on myynyt ulkomainosyhtiö JCDecaux.