Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Yksilöllistä suoraa massalähetyksinä

18.1.2024 08:50Uutiset » Tuotteet ja palvelut
All Inclusive -korttien yhteislähdöt laskevat Mailhousen mukaan perinteisen suoramarkkinoinnin kokonaiskustannuksia jopa 30 %. Kuva: Mailhouse.

Mailhouse Oy on lanseerannut yrityksille innovatiivisen All Inclusive -markkinointikonseptin, joka yhdistää massatuotannon ja -jakelun edut yksilölliseen viestintään. Korttien yhteislähdöt laskevat perinteisen suoramarkkinoinnin kokonaiskustannuksia jopa 30 %.

Markkinointiviestinnän yhteislähdöt ajoittuvat eri teemapäiviin. Tervehdyksiä, uutisia ja tarjouksia – mihin vain A5-postikorttiformaatti taipuu – lähtee liikkeelle alkuun kuutena vuodenkiertoa tasaisesti rytmittävänä lähetyspäivänä, jolloin yritykset ovat perinteisesti lähestyneet asiakkaitaan: ystävänpäivänä, pääsiäisenä, kesän, koulujen ja syysloman alussa sekä joulun tienoilla.

Yksilölliset markkinointiviestit lähtevät yhteislähdöllä matkaan jakautuen joko asiakkaan oman asiakasrekisterin mukaisiin kohteisiin tai Mailhousen eri lähteistä saadun asiakasdatan ja paikkatietoanalyysin rajaamille kohderyhmille. Asiakas hyötyy erityisesti massalähetysten aikaansaamista säästöistä lähetyskustannuksissa.

All Inclusive -konseptin kehittäminen sai alkunsa Mailhouse Oy:n myyntijohtaja Elina Malmgrenin mukaan tarpeesta pitää asiakkaiden puolia alati kohoavien lähetyskustannusten puristuksessa.

– Perinteinen suoramarkkinointi on edelleen ylivertainen tapa tavoittaa asiakas. On merkittävä määrä ihmisiä, joita ei tavoiteta digitaalisesti, ja vaikka heidät tavoitettaisiin, suurin osa viesteistä jää huomiotta. Postiluukuista tipahtava kortti sen sijaan otetaan käteen ja käydään läpi. Perinteiset printtijulkaisut ovat todellisia huomionherättäjiä nykypäivän digitaalisessa viestitulvassa.

Mailhouse kertoo olevansa Suomen suurin postitustalo ja suoramarkkinoinnin asiantuntija. Yritys sai alkunsa vuonna 2011 Itellan, nykyisen Postin, ulkoistettua suoramarkkinointipostitusliiketoimintansa. Konsernissa työskentelee tällä hetkellä noin 20 henkilöä ja sen kokonaisliikevaihto on n. 5,3 miljoonaa euroa.

Array
Share: