Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Raflatac laajensi tuotevalikoimaansa yrityskaupalla

15.9.2022 14:40Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Raflatacin tuotevalikoimaan tulee mm. uusia itseliimautuvia tarroja. Kuva: UPM.

UPM Raflatacin AMC AG (Advanced Methods of Coating) -yrityskauppa on saatu päätökseen. Tiedotteen mukaan hankinta laajentaa Raflatacin tuotevalikoimaa ja nopeuttaa kasvua erityisesti Keski-Euroopassa.

Kaupan myötä Raflatacin tuotevalikoimaan tulevat viscom/graafiset materiaalit, joita myydään tällä hetkellä Intercoat-brändin alla. Lisäksi valikoimaan tulevat Global Notes- ja Print Inform -brändinimien alla myytävät itseliimautuvat tuotteet.

AMC AG työllistää yli 300 henkilöä, ja sillä on kaksi tuotantolaitosta Pohjois-Saksassa: Kaltenkirchen ja Hagenow. UPM Raflatac odottaa saavansa yrityskaupasta merkittäviä synergiaetuja.

– Olemme tyytyväisiä, että kauppa on nyt saatu päätökseen ja voimme aloittaa yhteisen kasvun houkuttelevassa erikoispakkausratkaisujen arvoketjussa sekä tarjota asiakkaillemme entistä vahvempaa tuotevalikoimaa, toteaa UPM Raflatacin liiketoiminta-alueen johtaja Antti Jääskeläinen.

Array
Share: