PunaMusta panostaa lisää diginäyttöihin
PunaMusta panostaa lisää mainosratkaisuihin, joissa käytetään digitaalisia näyttöjä. Niitä toteuttaa PunaMusta Profilight Tampereen ja Riian jääkiekon MM-kilpailuissa keväällä. Tampereella PunaMusta laajentaa myös digitaalisten näyttöjen verkostoaan.
PunaMusta on valittu MM-kilpailuiden viralliseksi yhteistyökumppaniksi. Digitaalisten näyttöratkaisujen lisäksi PunaMusta Coloro toimittaa Tampereen areenalla erilaisia näkyvyysratkaisuja. PunaMusta vastaa myös painotuotteiden toteutuksesta kilpailuihin.
– MM-kilpailuiden yhteistyökumppanuuden ansiosta pääsemme näyttämään laajasti yritysperheemme osaamista. On mahtavaa päästä mukaan toteuttamaan yhtä Suomen suurimmista urheilutapahtumista, sanoo PunaMustan asiakaskokemuksen johtaja Roope Ropponen.
PunaMusta ja Medialiiga yhteistyöhön
PunaMusta Oy ja Medialiiga Oy ovat solmineet yhteistyösopimuksen, joka laajentaa PunaMustan tuotevalikoimaa Tampereella entisestään. Samalla käynnistyy myyntiyhteistyö Medialiigan digitaalisten tienvarsitaulujen osalta. PunaMustan verkostoon tulee 12 uutta tienvarsitaulua Pirkanmaalla. Tämä täydentää PunaMustan Tampereen Keskustorin ja Tampereen Ratikan diginäyttötarjontaa merkittävästi.
PunaMustan asiakkuusjohtaja Timo Peltoniemi näkee Medialiigan tienvarsinäyttöjen mahdollisuudet.
– Molempien toimijoiden osalta tuotevalikoimien laajentuminen tuo huomattavaa hyötyä. Suuret digitaaliset tienvarsitaulut ovat sopivasti nykyistä mediatarjontaamme täydentävä tuote, jossa näen merkittävän potentiaalin. Kahden kotimaisen toimijan yhteistyö on tietysti myös aina hieno asia.
Medialiiga Oy on digitaaliseen ulkomainontaan erikoistunut yritys, jolla on mediataulujen verkosto ympäri Suomen pääteiden varsilla Helsingistä Ivaloon.