Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Lidl panostaa suoraan mainontaan kotitalouksille

30.5.2023 07:58Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Lidl julkaisee tarjouslehtiä viikoittain ja niitä jaetaan koteihin suoramarkkinointina. Kuva: Lidl.

Lidl kertoo siirtävänsä mainontaansa myymälöistä enemmän suoraan koteihin. Toukokuun lopusta alkaen Lidl ei enää tarjoa mainoslehteään myymälöissään. Jakelu noin 1,7 miljoonaan kotitalouteen jatkuu. Digitaalisesti lehti julkaistaan Lidlin verkkosivulla ja Lidl Plus -sovelluksessa.

Lidlin tarjouslehti julkaistaan nyt viikoittain. Painettu lehti jaetaan koteihin ja se on saatavilla useimmista myymälöistä. Digitaalisesti lehti julkaistaan Lidlin verkkosivulla ja Lidl Plus -sovelluksessa. Tarjouslehti on alkuajoistaan asti ollut suosittu suomalaisten keskuudessa ja se luetaan huolella. Lidlin tänä keväänä tehdyn tutkimuksen mukaan yhä useampi suosii lehden digiversiota ja seuraa tarjouksia verkosta.

Myymälöissä tarjolla olevista tarjouslehdistä tullaan luopumaan toukokuun 2023 lopussa. Lehti poistettiin osasta myymälöitä jo vuoden 2022 alusta, ja kokeilun perusteella laajennus tehdään koko Suomeen. Lehden jakelu kotitalouksiin jatkuu.

– Suomalaiset ovat hyvin aktiivisia digitaalisten medioiden kuluttajia. Satsaamme digikanaviimme ja teemme jatkuvasti töitä sen eteen, että tarjouksemme olisivat mahdollisimman helposti löydettävissä ja luettavissa verkossa. Tutkimme jatkossakin asiakaskäyttäytymistä ja kehitämme tarjouslehteämme pikkuhiljaa, kertoo Lidlin markkinointipäällikkö Ossi Liljeström.

Array
Share: