Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

Jättinäytöllä uusia elämyksiä myymälään

23.5.2023 16:35Uutiset » Tuotteet ja palvelut
Kauppakeskus Eastonin Citymarketin juomaosaston yllä leviää lähes koko osaston mittainen Sinebrychoffin jättinäyttö. Kuva: PunaMusta Coloro.

Helsinkiläisen kauppakeskus Eastonin Citymarketin juomaosaston yllä leviää lähes koko osaston mittainen Sinebrychoffin jättinäyttö. Toteutus on kokoluokaltaan suurimpia, mitä Suomen myymälämiljöissä on koskaan aikaisemmin nähty.

Myymälämarkkinoinnissa erottuvuus ja yllätyksellisyys ovat valttia.  Ala kehittyy kovaa tahtia ja kilpailu asiakkaan huomiosta on kovaa. Sinebrychoff on aktiivisesti uudistanut juomaosastoja ympäri Suomen yhteistyössä asiakkaidensa kanssa. Eastonin Citymarketin juomaosastolle haettiin huomiota herättävää ratkaisua. Vaikuttavan kokoinen led-screen on juomatehtaan mukaan lunastanut tavoitteen.

Digitaaliset näkyvyysratkaisut luovat myymälämiljööseen ripauksen elämyksellisyyttä ja mahdollistavat monipuolisen sisällön toistamisen.

– Oli hienoa, että yhdessä PunaMusta Coloron ja PunaMusta Profilightin kanssa saimme lopulta melko ketterästi rakennettua konkreettisen suunnitelman, jota on jatkossa helppo lähteä monistamaan useaan myymälään sekä skaalaamaan eri kokoisten myymälöiden tarpeisiin, iloitsee Sinebrychoffin trade marketing manager Enni Heino.

Heinon mukaan brändimarkkinoinnin näkökulmasta tavoitteena on laajentaa televisiossa nähtäviä kampanjoita myös myymäläympäristöön ja luoda siten vahva linkki medianäkyvyyden ja ostohetken välille. Etäyhteydellä hallittavalla Digital Sign-järjestelmän ansiosta sisällönhallinta on vaivatonta. Se mahdollistaa mainonnan muokkaamisen viikonpäivien ja kellonaikojen mukaisesti, jolloin mainonnalla pystytään puhuttelemaan juuri oikeaa kohderyhmää.

Array
Share: