Tapahtumakalenteri

  1. Düsseldorf

    Drupa 2024

PunaMusta Medialle uusi kasvujohtaja

5.9.2023 09:48Uutiset » Toimiala
Joni Räikkönen on PunaMusta Median uusi kasvujohtaja. Kuva: PunaMusta Media.

PunaMusta Media Oyj on hankkinut uutta osaamista johtoryhmäänsä, kun Milttonilla asiakkuusjohtajana sekä kasvu- ja liiketoiminnan kehitysjohtajana toiminut KTM Joni Räikkönen, 33, aloitti yhtiön kasvujohtajana 4.9.

Tiedotteen mukaan tehtävä on uusi, ja sen tavoitteena on vahvistaa ja tukea konsernin strategiaa, jonka johtotähtenä on toimiminen yritysten kokonaisvaltaisten markkinoinnin ratkaisujen kumppanina.

Räikkösellä on vahva tausta asiakkuuksien hankkimisesta, kasvattamisesta ja johtamisesta. Hän on toiminut Milttonissa läheisesti kotimaisten ja kansainvälisten johtavien yritysten kanssa, auttaen heitä monipuolisesti brändiin, myyntiin, viestintään, asiakaskokemukseen, vastuullisuuteen sekä rekrytointiinkin liittyvissä strategisissa kysymyksissä.

PunaMusta Media on kasvanut yritysostoin ja laajentanut toimintaansa markkinoinnin eri osa-alueille. Konsernin palveluksessa on tätä nykyä lähes 150 IT-osaajaa sekä laajasti muita eri markkinoinnin osa-alueiden ammattilaisia. Yhtiön palvelutarjontaan kuuluvat muun muassa digitaalisen näkyvyyden ja brändinhallinnan ratkaisut, myymälä- ja tapahtumanäkyvyysratkaisut sekä lehtien ja muiden painotuotteiden suunnittelu ja painaminen.

– Nykyisin palveluvalikoimamme on ainutlaatuisen laaja ja ratkaisujemme yhdistelmällä voimme tuottaa asiakkaille ylivoimaista hyötyä. Jonin tehtävänä on löytää kullekin asiakkaallemme optimaaliset ratkaisut juuri heidän kasvunsa ja markkinointinsa tueksi. Haluamme olla markkinointijohtajan paras kaveri ja kumppani, joka tarjoaa asiakkaille perinteisen markkinoinnin keinojen lisäksi hypoteesi- ja dataan pohjautuvia ratkaisuja, jotka vievät liiketoimintaa aidosti eteenpäin, kertoo PunaMusta Median toimitusjohtaja Arttu Sallinen.

Array
Share: