Viisi ehdokasta Vuoden 2016 aikakauslehtimainokseksi

1.3.2017 08:00Uutiset » Toimiala
Hartwallin Vichy -mainos Vettä vahvempaa.

Aikakausmedian vuosittaisen Editkilpailun kolmestatoista sarjasta kaksi on mainonnallista sarjaa. Vuoden aikakauslehtimainostajan lisäksi valitaan Vuoden aikakauslehtimainos. Mainoksista loppusuoralle on valittu viisi mainosta/mainossarjaa.

Mukana kilpailussa on viime vuonna aikakausmedioissa julkaistuja ja muun muassa Kuukauden aikkarimainos -kisassa menestyneitä mainoksia. Arvovaltaisella tuomaristolla oli arvioitavana noin 100 mainosta.

Shortlista Vuoden 2016 aikakauslehtimainos (ehdokkaat mainostajan mukaan aakkosissa):

• “Muotokuvia johtajuudesta”. Mainostaja Aalto EE; mainostoimisto Wörks ja mediatoimisto Dagmar.
• “Jewelry designed by Tina Tillander”. Mainostaja Atelier Torbjörn Tillander ja mainostoimisto CFA Projects / Stockholm.
• “Original Vichy”. Mainostaja Oy Hartwall Ab; mainostoimisto Bob the Robot ja mediatoimisto Dagmar.
• “Sitkun nytkun / ET-lehti”. Mainostaja Sanoma Lifestyle ja mainostoimisto Mirum Agency.
• “Äkkilähtö etelään”. Mainostaja Tallink Silja Oy, mainostoimisto Hasan & partners ja mediatoimisto ToinenPHD.

Voittaja julkistetaan Aikakausmedian Editgaalassa 23.3.2017. Samassa yhteydessä julkistetaan Vuoden aikakauslehtimainostaja 2016 sekä Editkilpailun 11 toimituksellisen sarjan voittajat.

Valinnat Editkilpailun eri sarjojen voittajista on tehnyt yhteensä 14 eri esituomaristoa ja tuomaristoa. Ainoa yleisöäänestyksellä ratkaistava voittaja on sarjassa Vuoden aikakauslehtikansi.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone