Verkkokauppa Ifolor panostaa markkinointiin

12.6.2017 08:10Uutiset » Toimiala
Lentoaseman pop-up-kuvakauppa. Kuva: Ifolor.

Kuvatuotteiden Suomen markkinajohtaja Ifolor panostaa markkinointiin. Verkkokauppa jalkautuu Helsinki-Vantaan lentoasemalle kesäkuun ajaksi.

Esillä ovat kaikki kuvakirjamallit sekä kattava valikoima muita kuvatuotteita, kuten sisustustauluja ja kuvalahjoja.

– Ajatus esittelypisteestä lähti asiakkaiden toiveesta päästä hypistelemään tuotteitamme ja vertailemaan kuvakirja- ja sisustustaulumallien eroja, kertoo näyttelyn suunnittelusta vastannut Lea Kettunen Ifolorilta.

Kesäkuussa Helsinki-Vantaan lentokentällä liikkuu runsaasti lomailijoita. Esittelypiste toteutettiin yhteistyössä mainostoimisto Pintan ja tapahtumatoimisto Goljatin kanssa.

Johanna Bussman-Laalo. Kuva: Ifolor.

Johanna Bussman-Laalo markkinointipäälliköksi

KTM Johanna Bussman-Laalo aloitti Ifolorin markkinointipäällikkönä 29.5.2017. Hänen vastuullaan on asiakkuusmarkkinoinnin strateginen suunnittelu ja toimenpiteiden toteutus Suomen ja Ruotsin markkinoilla. Johannalla on yli kymmenen vuoden työkokemus markkinoinnin suunnittelu- ja kehitystehtävistä Sanoma Media Finlandissa.

Ifolorin Suomen liikevaihto on viime vuosina ollut 19 miljoonan euron tuntumassa ja yritys on tehnyt hyvää tulosta. Tiedotteen mukaan Ifolorin liikevaihto on nyt 20 miljoonaa euroa ja sen palveluksessa Keravalla työskentelee 90 henkilöä. Ifolor kuuluu Euroopan laajuisesti toimivaan Ifolor-konserniin, joka on sveitsiläinen perheyritys.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone