Tekstiili- ja muotialalle uusi lehti FAB

11.5.2017 09:34Uutiset » Toimiala
Uuden Fab-lehden kansi.

Tekstiili- ja muotialan järjestö on lanseerannut toukokuussa uuden Fab-aikakauslehden. Se kertoo järjestön mukaan kiinnostavimmat tarinat suomalaisista muoti- ja lifestyle-alan yrityksistä. Lehden ensimmäisen numeron teema on muoti ja lifestyle.

Syyskuussa ilmestyy toinen Fab: Future, Innovations & Business. Molemmat lehdet ilmestyvät sekä suomeksi että englanniksi.

– Haluamme Fabin avulla tuoda näkyviin, miten upeita muodin ja lifestylen yrityksiä meillä Suomessa on. Haluamme kannustaa niin yrityksiä kuin yhteiskuntaa laajemminkin tekemään alan menestystä yhdessä. Meillä Suomessa on perinteisesti arvostettu insinööri- ja teknologiaosaamista, mutta niiden lisäksi esimerkiksi juuri tekstiili- ja muotialalla on paljon kasvun mahdollisuuksia ja vientipotentiaalia, sanoo Suomen Tekstiili & Muoti ry:n toimitusjohtaja Anna-Kaisa Auvinen.

Lehden toteutuksesta vastaa järjestön tilauksesta markkinointitoimisto Gut Studio. Painetun lehden lisäksi ilmestyy ilmainen verkkoversio, jossa on sama sisältö.

Suomen Tekstiili & Muoti ry on suomalaisten muoti-, tekstiili- ja vaatealan yrityksien edunvalvonta- ja työnantajaorganisaatio. Liitossa on yhteensä 130 jäsentä, ja liittoo itse työllistää kymmenen henkeä. Jäsenyritysten yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2015 oli noin miljardi euroa.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone