Tarraserif osti Serimedin liiketoiminnan

4.10.2018 08:30Uutiset » Toimiala
Serimedin osto vahvistaa Tarraserifin myymälämainonta-liiketoimintaa, kertoo Arto Tahkola (vas.). Matti Ruohoniemi jatkaa siirtymäajan Serimed- yksikön vetäjänä.

Tarraserif on ostanut Serimed Oy:n liiketoiminnan. Serimed on 25 vuotta toiminut perheyritys, joka on erikoistunut myymälämainontaan, point of sales -ratkaisuihin, ulkomainontaan ja teollisuustoimituksiin.

Serimedin tuotantoa on näkynyt mm. Helsingin joukkoliikenteen mainospinnoissa, tienvarsien jättitauluissa ja kaupoissa ympäri Suomen. Yritys on toiminut Vantaan Aviapoliksessa.

Serimedin liikevaihto oli 0,89 miljoonaa euroa vuonna 2017 ja henkilökunnan määrä 6. Henkilökunta jatkaa uuden yhtiön palveluksessa ns. vanhoina työntekijöinä.

– Pystymme jatkossa tarjoamaan asiakkaillemme laajemmat palvelut yhdistämällä osaamisen ja resurssit. Jatkan siirtymäajan Serimed- yksikön vetäjänä, kertoo Serimed Oy:n toimitusjohtaja Matti Ruohoniemi.

Tarraserif on keskittynyt yritysten ilmeiden ja brändin rakentamiseen. Palveluihin kuuluvat bränditeippaukset, myymäläsisustukset, shop in shop-konseptit, valomainokset ja messuosastot. Tarraserif-ryhmän pääkonttori ja tehdas ovat Oulussa, Oulun Neon -valomainostehdas Kellossa ja messurakentaja Mainos-Oilio Helsingin Viikissä. Henkilökuntaa on nyt 55.

– Serimedin osaaminen vahvistaa myymälämainonta -liiketoimintaamme. Jatkossa autamme asiakkaita tarjoamalla laajempaa kokonaisuutta mm. point of sales -ratkaisuilla. Kehitämme Vantaalle konseptimme mukaisen täyden palvelun yksikön. Tarjoamme paikallisille ja valtakunnallisille yrityksille ajoneuvo- ja toimitilateippaukset, opasteet, valomainokset ja messuosastot, kertoo Tarraserif Oy:n toimitusjohtaja Arto Tahkola.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone