Stadionin istuimet -mainos sai Kultajyvän

24.1.2017 08:15Uutiset » Toimiala
Vepsäläisen mainos Stadionin istuimista.

Mark Kustannus Oy:n ja MARK Suomen Markkinointiliiton järjestämän Kultajyvä 2016 -kilpailun nimikkopalkinnot veivät Vepsäläisen “Vepsäläinen: Stadion-istuimen lanseeraus” ja Metsä Woodin “Why Not Wood”.

Vepsäläisen mainoskampanjassa tarjottiin Stadionilta poistetuista istuimista tuunattuja istuimia. Vepsäläisen mainoksen suunnittelivat Hasan & Partners ja Cassius. Metsä Woodin juliste oli niin ikään Hasan & Partnersin käsialaa.

Metsä Woodin juliste sai lisäksi yleisön suosikin Rautajyvä-palkinnon, jonka valitsivat Kärkimedia-lehtien lukijapaneelit.

Vepsäläisellä oli Stadionin istuimista kampanja myös Facebookissa.

Tuomaristo jakoi tänä vuonna yhteensä kaksi Kultajyvää ja seitsemän Hopeajyvää. Tuomariston puheenjohtajana toimi MARKin toimitusjohtaja Lauri Sipilä. Hänen lisäkseen tuomaristossa istuivat Valion brändi- ja markkinointijohtaja Hanna Hiekkamies, Hasan & Partnersin senior creative Ossi Honkanen, Bernerin markkinointipäällikkö Satu Laakso sekä copywriter Jussi Turhala.

Kultajyvä-kilpailu oli järjestyksessä jo viideskymmenes.

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone