Sirkkaleipä kampanjoi AdProfissa

5.4.2018 13:18Uutiset » Toimiala
Kuva: Fazer.

Fazer Leipomoiden Sirkkaleivän lanseerauskampanja kilpailee vuoden parhaan lanseerauksen tittelistä AdProfit-kilpailussa. Tuloksellisuutta palkitsevaan kilpailuun osallistui yhteensä 25 työtä.

Esituomaristojen arviointien jälkeen voitosta kilpailee kymmenen kampanjaa kolmessa ammattilaissarjassa.

Shortilistalle vuoden parhaista lanseerauksista pääsivät myös Koneen Machine conversations sekä McDonald´sin McVegan.

Vuoden parhaan kampanjan palkinnosta kisaavat Altian Koskenkorvan kampanja, Finavia/Helsinki Airportin #LIFEINHEL, Hartwallin Original Longdrink Comeback, Lidlin Elä kuin viimeistä kesäpäivää Ja SOK:n Hihna 247.

Kaikki shortlistalle päässeet löytyvät kilpailun sivulta www.adprofit.fi

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on LinkedInGoogle+Email to someone